a lot of shit

Ja vad ska man säga? Får höra saker om mig själv som jag inte visste om, påhittade historier. Sånt gör mig alltid förvånad, men det är väl så det är här i den här jävla kommunen. Småsaker blir till "veckans nyhet" och det går inte att göra nånting utan att det ska snackas. Men det är så typiskt och det har sett likadant ut jämt. Jag kommer ihåg när jag började på Färila Skola och upplevde detta fenomen för första gången. Men det är bara att låta det rinna av en och inte tänka på skiten. Som jag brukar säga; huvudsaken man själv vet, så spelar det ingen roll vad folk säger. over and out.



Kommentarer
Postat av: Marcela

Tänk såhär istället kristin. Skitsnack är bara avundsjuka. En bekräftelse på att någon tycker du är bättre än sig själv och vill trycka ner dig så att du mår lika dåligt som den som snackar.När man inte är nöjd med sig själv klankar man ner på andra som man är avundsjuka på. :)

2009-01-20 @ 14:35:57
Postat av: Annefrid

håller med! förstår inte varför folk inte bara kan låta bli att sprida en massa skit, och sköta sig själva ist. hatar såna människor

2009-01-20 @ 15:09:46
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0