upd.

En liten update fran Koh Lanta.

Vi har nu varit har sen i lordags, det har blivit mest sol och bad pa denna o och vi har tagit det valdigt lugnt. Imorrn ska vi aka till Phi Phi Islands, det ser vi fram emot! Far se hur lange vi stannar dar. Efter Phi Phi vet vi inte riktigt vart vi ska ta vagen, det aterstar att se :)

Under hela var resa har vara magar fungerat perfa, men igar hande det nagot och jag har fatt valdigt ont i magen (med vissa attiraljer, haha), vilket jag tycker ar konstigt med tanke pa att vi har varit har ett tag nu. Dock kan jag ata mat utan problem och jag dricker mycket vatten sa forhoppningsvis gar det over sa fort som mojligt! Nog pratat om det.. :p

Om mindre an tre veckor ar vi hemma igen och det kanns som att den tiden som ar kvar kommer ga valdigt fort. Vill verkligen inte aka hem, inte an pa valdigt lange. Nasta gang tanker jag stanna mycket langre och aven resa till andra narliggande lander som Laos, Kambodja och Malaysia. Hade velat rest runt lite sa pa denna resa med, men det har helt enkelt inte blivit av utan vi har stannat i Thailand hela tiden. Nog for att det racker gott och val det med :)



Kommentarer
Postat av: Elin

ditt jävla fuckface. du borde sakna mig också och vilja komma hem och kramas. phöö. dålig stil. höhö.

2009-02-24 @ 21:42:56
URL: http://elinkristina.blogg.se/
Postat av: Elin

mjaä, lite klent på den fronten. tänkte på nåt imorse som jag har glömt nu men jag ska gå kyrksjön nu så då kanske jag kommer på't :)

2009-02-25 @ 11:03:36
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0