Timbuktu

Igar var vi pa Timbuktus beachparty nere pa Sairee Beach. Det  var i stort sett bara svenskar dar, det fanns val en del aussies ocksa men de flesta var svenskar. Sa tycker jag att det ar overallt, svenskar och australiensare. Vi hade roligt och dansade i sanden till sent pa natten. Vi traffade aven ett par grabbar som vi hangde lite med pa Koh Phangan, det visade sig att vi bodde pa samma hotell :) Innan vi akte tillbaks till hotellet skulle vi fyllekaka lite, det ar lite annorlunda fyllemat har an hemma, for mig blev det pad thai som en tant snodde ihop i sin lilla gatuvagn :) Billigt och gott, kostade drygt 50 baht (ca. 12.50 kr), sa far man valdigt mycket mat ocksa!

Idag ar vi lite sega, vi gick upp tidigt eftersom vi skulle checka ut innan klockan 10. Ikvall ska vi namligen aka till Krabi :) Vi tar nattfarjan till Suratthani kl. 21 och ar framme kl. 05 imorrnbitti, kl. 06. gar en buss till Krabi och vi ar framme dar kring kl. 08. Tankte kanske ta och halsa pa svegsslakten som ar i Phuket, nar vi anda ar i Krabi som ar ganska nara. Vi far se hur det blir!

Nu ar det bara en manad kvar av var resa. Jag trivs sa bra och vill stanna lange, lange till!

Kommentarer
Postat av: Elin

men du får inte stanna länge länge till. för nu vill jag ha hem dej, vettu. tänker på dej varje dag, typ som att vi vore ett par. så jävla patetiskt, men vadtusan. haha. vilken datum kommer du? :b

2009-02-16 @ 23:18:22
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0