Phi Phi Islands

Nu ar vi pa Phi Phi, kom hit igar. Phi Phi Islands sags vara en av varldens vackraste ogrupper, imorrn ska vi ut pa en utflykt sa da far vi se om det stammer :) Ska bland annat till "Maya Bay" dar "The Beach" spelades in, sa da kan ni ju forestalla er :)

Magen har blivit battre, har inte ont langre men fortfarande en del "toalettbekymmer" a.k.a "rannskita", haha. Lika bra att tala klarsprak. Men ja, det ar som det ar. Haha. 

Idag har jag brant over alla bilder pa en skiva, kanns skont ifall kameran skulle komma bort. Hittills har vi klarat oss fran stolder, sa jag hoppas att det kommer ga lika bra i fortsattningen, men man vet ju aldrig.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva, sa jag slutar. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0