lugna puckar

Nu forsoker vi sla ihjal lite tid innan vi ska ta baten mot Suratthani. Jag hoppas att vi kan ga och kaka snart, sitter och langtar efter pad thai with beef, mumma! Klockan 20 ska vi ta taxi till hamnen, sedan bar det av. Undrar om vi far ha vara saker ifred eller om man maste vara vaken hela natten for att kunna ha koll pa grejerna. Hur som helst sa tanker jag ha pa mig vardesakerna runt midjan och ha las pa ryggsacken, sa det gar nog bra!

Kanske slanger in nan bild har sen om det blir sa att vi hamnar framfor datorerna igen denna kvall, ni far hoppas pa det basta :)

..och en liten halsning till mamma och pappa: Hurrni, med tanke pa att ni sager att ni kollar mail och laser blogg varje dag sa ar ni valdigt sega pa att svara pa mailen. Skarpning! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Lovar bättring - kollar mailen när jag kommer hem idag (brukar kolla varje dag men missade imorse) hadesåbra - bon voyage, hälsa Stormstina, kramar från mamma

2009-02-16 @ 12:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0