Krabi

Idag var vi sa trotta sa vi gick och la oss pa beachen, orkade inte gora nat annat :) Dock lag vi inte dar sa lange for det va helt enkelt for varmt! Om ett tag ska vi ga och leta oss nat battre boende, stallet vi bor pa nu ar ganska skabbigt sa vi vill inte bo dar. I morgon tankte vi dra pa en liten utflykt, rida elefanter och besoka ett tempel. Man borjar trottna lite pa att ligga pa stranden sa det ska bli kul att dra ivag och gora nat annat!

Vi stannar nog i Krabi tills pa fredag da vi drar vidare till Phi Phi Islands eller kanske Phuket. Har ju halva slakten i Phuket just nu sa man kanske ska dra dit en svang och saga hej :) Inget ar bestamt an dock, vi far se vart vi tar vagen!

Det finns sa otroligt mycket klader, vaskor, smycken, prydnadssaker overallt och det ar i stort sett samma saker pa alla stallen vi aker till. Allt ar valdigt billigt (det ar ju kopior, men anda).  Man blir riktigt sugen att handla en massa, men jag ska forsoka vanta tills vi ar tillbaka i Bangkok. Inte sa kul att bara runt pa allting, sa jag tror att det blir smartast! Har dock hittat de saker jag vill kopa, sa det kommer ga valdigt smidigt nar det ar dags att gora av med alla pengar :)

Nu ska vi ga och leta natt bra boende och jag ska aven posta lite vykort :) Hoppas allt ar bra hemma och att ni inte har fryst ihjal :p Kanske slanger in lite mer kort senare idag, sa hall utkik!

Kommentarer
Postat av: Elin

Okej :) vilken tid kommer du? står nog där om jag inte gör nåt annat. haha (logiskt). jag var dit i söndags och vattnade, dom lever. den ena såg lite ledsen ut men jag hoppas han mår bättre nu. hehe. åker väl dit till veckan igen eller så :)

2009-02-18 @ 10:59:28
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0