Koh Tao

Vi kom fram till Koh Tao idag kring 14.30. Alla hade sagt till oss att det var helt omojligt att fa boende eftersom de flesta aker fran Koh Phangan till Koh Tao efter Fullmoon och speciellt nu nar Timbuktu spelar har pa sondag. Vi fick aven hora att det hade sovit ca. 200 pers pa stranden inatt for det fanns inga rum nanstans. Men, vi tog chansen och akte hit i alla fall. Det tog kanske en kvart for oss att hitta ett superfrascht boende med 10 min gangavstand till Mae Hat och Sairee Beach (dar Timbuktu ska spela). Dock var det ganska dyrt (1200 baht/natt = ca. 300 kr, alltsa 150 kr var per natt), men det kandes som att det var bast att ta det forsta basta vi hittade idag. Rummet ar otroligt fint och likasa badrummet, sa har vi en egen uteplats ocksa :)

Nu ar vi trotta och ikvall blir det nog mest deg som det kanns. Vi blir nog kvar har pa Koh Tao till i alla fall mandag, sedan bar det av till Krabi och Phi Phi oarna! Nice :)

Forresten, jag ser att ni laser min blogg, men jag far inga kommentarer.. Kom igen nu! :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Klart att du ska få kommentarer! :) Det verkar som ni har det riktigt bra därborta. En bungalow på stranden i Thailand känns lite roligare än 20 kvadrat i Karlstad... Jag vill också bli brun och dricka drinkar som knappt kostar en krona! Jag vill också bada och titta på fina fiskar!!!

2009-02-13 @ 13:36:41
Postat av: Ruth i Ängersjö

Okej Kristin. Jag är med Dig varje dag på Din färd genom Thailand! Måste erkänna att jag är lite avundsjuk. Vem skulle inte vilja känna lite värme nu när vi har så kallt här hemma.

Hoppas resten av utlandsvistelsen blir lika härlig som den verkar vara hittills! Kramar från mig och mina fyra karlar!

2009-02-13 @ 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0