Koh Phangan 3

Igar var det party pa beachen igen, men vi var sa jakla trotta sa vi tog bara nan ol och sen gick vi hem och la oss :p Det har blivit lite sova hittills, sa vi behovde nog lite somn inatt. Ikvall ska vi pa Muay Thai (thaiboxning), det ser jag fram emot! Imorrn ska vi ut pa en battur runt Koh Phangan med snorkling o sant, grymt! Imorrn ar det aven fullmoon party, kommer bli ett jakla drag! Jag skrev tidigare att det kunde va uppat 15000 festande personer har pa stranden da, men sedan fick jag hora att det kunde va uppat 30000 pers! Fattar inte hur alla ska fa plats :p Men det kommer blir grymt! Det gar ganska daligt att lagga ut bilder pa resdagboken, men vi fortsatter att forsoka. Hur som helst sa har vi det jakligt bra och jag vill inte hem i forsta taget. Tiden gar sa fort och snart sitter vi dar pa planet pa vag hem.. Men jag kommer definitivt aka tillbaka, helt jakla underbart ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0