Kackerlackor

Inatt hittade jag en kackerlacka som satt och solade sig i utelampans sken pa var uteplats. Skitkul tankte jag forst, men sedan nar en kackerlacka flog in i rummet var det inte lika roligt langre. Jag och Stina lag i vara sangar och snackade nar det helt plotsligt kom en kackerlacka fran ingenstans och landade pa sangen. Vi flog upp ur sangarna och sprang ut (Stina i bara trosorna..) och jag skrattade sa tararna rann. Nar vi sedan inte kunde hitta acklet var det inte sa roligt, men till slut kom den flygandes igen och vi kunde fanga den i ett pringlesror, sedan slappte vi ut den. Man vet ju inte om man vagar doda dem i fall det kommer fler. Det var i alla fall valdigt roligt, fast samtidigt ganska ackligt. Jag hoppas att vi slipper fler besok av kackerlackor i framtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0