Fullmoon

Nu har vi varit pa Koh Phangan sen i lordags och det har varit fest i stort sett varje kvall :) Dock inte igar, for da var vi pa Muay Thai. Det var ganska kul, fast vi fattade inte sa mycket, haha. I tisdags var det Fullmoon Party, hela stranden var packad med festande manniskor och det gick knappt att rora sig. Det var helt klart en upplevelse, men de fester som varit innan sjalva fullmoon var mycket roligare. Igar nar vi vaknade holl festen fortfarande pa, folk dansade pa stranden till pa eftermiddan. Hela stallet sag ut som skit, det var sugror, buckets, skrap, spyor, flaskor overallt. Idag tror jag dock att de har stadat upp allt :)

Imorrn aker vi till Koh Tao. Vi fick hora att det skulle vara helt omojligt att hitta boende dar eftersom Timbuktu har konsert pa sondag, men sa pratade jag med Bodil som sa att det visst skulle ga att hitta boende. Sa da aker vi dit imorrn :) Skulle det vara sa att vi inte hittade nagonstans att bo skulle vi ringa till Bodil sa kunde hon hjalpa oss, kanon!

 Idag blir det deg pa stranden, far se om jag blir sjalv for jag tror visst att Stina har en dejt ;)

Hoppas allt ar bra hemma och att ni fryser, har ar det tokvarmt och jag vill inte hem till kylan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0