yada yada yada

Känner mig orolig och rastlös i kroppen och jag vet inte riktigt varför. Kan bero på min nuvarande situation, jag är arbetslös och vet inte hur framtiden kommer att se ut. Måste jag säga upp lägenheten och flytta hem? Jag vet att mina föräldrar alltid kommer att ställa upp oavsett vad som händer men man vill ju klara sig själv och inte be om hjälp i första taget. Nu är det lugnt på pengafronten, fick nyss lön och har en lön till i september. Men sen då? Måste hitta ett jobb, snarast! Ska använda den här veckan till att leta jobb på platsbanken och skicka in ansökningar. Ska nog pallra mig till ams en sväng också, kanske vore en idé att skriva in sig? Åh.. Känns jobbigt att vara tillbaks på ruta ett igen, men det är ju så det är. Det brukar dock lösa sig till slut på nåt sätt, hoppas hoppas..

Sen var det ju en till grej som jag inte riktigt har förstått mig på än, men det reder väl ut sig det med till slut. Rörigt..!

Nu blir det film och glass, hoppas på sällskap men annars funkar det bra ändå :)

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0