skit

Lyssnar på Coldplay och deppar ihop.. nej då, men lätt att bli lite nedstämd av deras musik.. Drog hem till Kårböle idag, blev så less på att sitta i lägenheten så jag hoppade på svegsbussen och nu sitter jag här. Har haft lite av en piss-vecka (i alla bemärkelser..). Typ urinvägsinfektion, massa äckliga kryp i lägenheten och ett svårt beslut att fatta. Kanon! Plus ett annat litet "problem" eller vad man ska kalla det, vet inte riktigt vad det är än.. Får se hur det blir med den saken, det är sånt som märks med tiden. Spännande va? ;)

Jag har alltså fått någon slags krypinvasion i min lägenhet, igår såg jag tre olika sorters kusar! silverfiskar, någon slags skalbagge på 1,5 cm plus en pytteliten orange/brun sak som såg ut som en krabba. MYSIGT som fan. Blir så jäkla irriterad och speciellt när man inte mår så bra i övrigt, då är det lätt att det brister. Fattar inte vart dom kommer ifrån? Jag måste ju ha ett hål någonstans där alla äckliga kusar kommer och går som dom vill. Nä, på måndag är det jag som ringer till hyresvärden och klagar!

I morgon jobbar jag så då blir det en sväng neråt igen, men åker nog bara ner och jobbar och far sedan hem igen. Pallar inte med nå fest eller krog eller Ljusdal överhuvudtaget, inte Kårböle heller för den delen. Vill bort bort bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0