rabalder

Ny vecka, nya tag. Dagen har spenderats med mina darlings Carro och Marcela, det blev finessfika och lite strosande på köpingen där det skulle uträttas lite ärenden. När vi satt oss tillrätta på Finess märkte jag att min tröja inte längre var kvar, var helt hundra på att jag hängt den på väskan när vi gick men nu var den borta. PANIC! Sprang ut och gick tillbaks den väg vi gått men kunde inte hitta den.. Efter fikat gick vi hela vägen hem till mig igen, och där låg den i trapphuset! Yes, trodde verkligen att jag förlorat den för evigt, haha. Är ju faktiskt min älskade adidaströja vi pratar om ;p

Ikväll har jag bara degat ihjäl i soffan, var ner på köpingen en sväng för att lämna tillbaks lite böcker och handla mat. Hade total idétorka över vad jag skulle äta men sen såg jag att jag hade wokgrönsaker och nudlar hemma så då fick det bli nudelwok m. kräftstjärtar, svamp och kladd. Så jäkla enkelt och GOTT! Nu är jag lite rastlös och undrar vad man ska ta och hitta på.. Slutar nog med en film, med eller utan sällis :)

Förövrigt så fick jag ett jobberbjudande idag, har dock inte bestämt mig än hur jag ska göra. Lovade att ringa tillbaks på måndag, så bäst att jag har ett svar då. Känns lite jobbigt att man är tillbaks på ruta ett igen och att man måste ta en massa beslut över vad man ska göra nu framöver. Vara kvar? Dra iväg? Säga upp lägenheten? Hyra ut den i andrahand? Blä. Vill ju verkligen bort härifrån, men då behöver man ett jobb på annan ort först, eller en massa pengar så man kan dra utomlands på långresa. Äsch, vi får ta det som det kommer helt enkelt. På ett eller annat sätt löser det sig alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0