damn!

Ohhh. Det gick bra! Glömde dock en viktig del, so I have to call back. Hur som helst så känner jag mig lättad nu, fast med en ny klump i magen. What to do next liksom? Haha, de fixar sig på nåt vis. It always do! And yes, gillar att mixa svenska och engelska ja! Nu ska jag ringa lite fler samtal och sen blir det en långprommis runt byn.

Pratade förresten med mina kära hyresvärdar idag över mina tyyysen kryp som jag har i lägenheten. Så nu väntar jag på att Anticimex ska ringa så det blir kirrat någon gång. Mysigt med husdjur, javisst! Men inte när dom börjar komma upp i sängen och man inte riktigt vet vad det är för slags "djur". Haha, nu är det ingen som kommer våga sova hos mig nå mer :p

Kommentarer
Postat av: elin

hur blev det? tackade du nej?

2009-08-24 @ 14:31:54
URL: http://elinkristina.blogg.se/
Postat av: Tovan

Handlade samtalet om ett jobb? Fick du det isf? :) En gång när jag också skulle ringa ett viktigt samtal satt jag också upp stolpar, jättabra ju för man får ju med allt man vill få sagt då. Annars sitter jag bara och stakar mig och inte får fram något.. :)

2009-08-26 @ 12:17:32
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0