where the water tastes like wine

Var som sagt till Östersund igår, eller "Stan" som vi säger här :) Gick runt och kikade lite i affärer, köpte dock inte så mycket med tanke på min ekonomiska situation, haha. Käkade världsbäst lunch på tacobar, åt på tok för mycket med det var så jäkla gott så jag kunde inte sluta :) sedan bar det av hemåt, åt middag med Elin hemma hos oss och sen blev det en lugn kväll framför tv:n. Läste även boken "män som hatar kvinnor", började med den igår och blev klar med den igår, har kommit in i något slags bokstim och läser böcker hela tiden. Var ju på bio och såg den för någon vecka sedan, fast jag inte hade läst boken. Filmen var riktigt bra, så nu måste jag plöja igenom böckerna. One down two to go!

Ikväll drar jag ner till Ljusdal igen och blir där till någon gång nästa vecka, för då ska jag umgås med pappsen hemma i byn. Vi ska ha värsta far och dotter veckan med en massa fiske och skoteråkning, kulkul! Sedan är det ju den beryktade långfredan som jag ser fram emot varje år, älskar den dagen alltså! Kommer bli grymt :)

Idag har vi riktigt fint väder med strålande sol, så nu ska jag ut och ta en promenix runt byn. Ha en bra dag folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0