helgen som var

Helgen är nu över och det är måndag igen. I lördags var jag till Carro som hade 20-års middag/fest, maten var god och stämningen hög. Hade riktigt trevligt! Kvällen avslutades med ett krogbesök på Järnvägs där ett liveband körde Metallica-covers hela natten lång, nog för att jag gillar Metallica men de är ju sådär att dansa till.. Klev upp tidigt på söndagsmorgonen, gick till Carro och hämtade bilen och for sedan hemåt. Kom hem, tryckte i mig lite käk och drog sedan vidare till Sveg tillsammans med mamma och bror.

Min morfar fyllde alltså år igår, hela 90 bast :) Vi, Judy, Ivan, Kerstin och Frida drog dit för att fira. Judy och Kerstin är mina mostrar, Ivan är Judys man och Frida är Kerstins dotter, tillika min kusin. Det fattades några stycken, till exempel min papi och Hempa, Kerstins man. Men de var i Tänndalen över helgen så de kunde inte vara med. Hur som helst så var vi hos morfar hela dagen, mamma lagade Flötgröt och Öring och sedan blev det tårta och kaffe. Dagen blev faktiskt riktigt lyckad och jag tror att morfar var nöjd!

Ikväll ska jag återigen skjutsa broder till Ljusdal, han ska "köra upp" och göra ett teoriprov, sedan har han sitt moppekort. Vad som händer i veckan vet jag ej, ska i alla fall försöka övertala Lisa att komma upp. Får se hur det går med den saken, men jag hoppas att hon vill hälsa på :)

Kommentarer
Postat av: Anders Oooorsa

Glöm inte att vi ska leka nån dag!

2009-04-27 @ 19:25:41
Postat av: Affroy

vad händer på sista april då?

2009-04-28 @ 09:27:19
URL: http://annefrid.devote.se
Postat av: Affroy

sv: ska på grillfest ja (=

2009-04-30 @ 09:22:32
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0