sunshine

Idag skiner solen, helt underbart! Ska strax gå ut på en promenad runt byn, lite tråkigt att gå själv bara.. Men det får gå ändå! Igår skjutsade jag broder till Ljusdal igen, men nu är de tydligen klara med kursen så nu blir det inge mer skjutsande på ett tag. Inte för att det gör mig något, har ju ändå inget bättre för mig så gillar jag ju att köra bil :)

I helgen blir det fest hos Carro, men jag måste nog hålla mig rätt lugn med tanke på att jag måste köra hem tidigt på söndag för då ska vi upp till Sveg till min morfar som fyller 90 (!). Ojoj, där kan vi snacka gammal. Så 20-års fest på lördag och 90-års kalas på söndag, sicken helg det kommer bli ;p

Nä, nu måste jag ut och få lite syre! Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Ruttan

Stackars Dig som ska på fest två dar i rad! Hur ska det sluta?



Hälsa John och gratulera honom så mycket från mig! Ge honom en STOR KRAM från Ruth

2009-04-24 @ 15:59:04
Postat av: Elin

haha, coolt. det händer ju inte så ofta att man gör det vill jag mena :b haha

2009-04-27 @ 13:35:12
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0