skärtorsdag

Gårdagen spenderades på hemmaplan, tror inte att jag ens var utanför dörren en endaste gång. Kollade igenom deklarationspapper och lagade mat, det var nog det enda vettiga jag gjorde. Idag är det trökväder igen.. Jag och pappa, som för tillfället är "lediga" har fått i uppdrag av mamma att städa huset och griljera skinka idag. Så vi får väl göra det då :)

Nu väntar jag på att Ante ska höra av sig, han skulle komma upp någon gång mitt på dan. Vi ska ut och kolla lite isar, det verkar inte särskilt lovande och tydligen så är det vindvakar lite här och där så det är nog ingen bra idé att åka skoter på isarna nu. Kan ju bara tänka mig hur det blir imorrn om folk åker skoter i fylla ute på isen, det känns inte så stabilt. Vakarna är tydligen ganska stora, men det kan vara svårt att se dem så man märker dem nog inte förrän man ligger där i. Uscha, bäst att hålla sig nära land!

Idag är det en jäkla trafik, bilarna ligger som ett pärlband och det verkar aldrig ta slut. Det var likandant igårkväll, känns så jäkla skönt att slippa sätta sig i en bil och åka 20-30-40 mil för att kunna fira påsk! Själv så ska jag dra till Ljusdal en sväng ikväll, ska skjutsa Krille på "mopedskola" (moppekort). Under tiden han är där ska jag uträtta lite ärenden (typ köpa nåt kilo påskgodis) och träffa Hank.

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen blir det kanske ett varv med dammsugaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0