plans

Sitter i Elins lägenhet, utan Elin. Hon är uppe på Slotte på nån konferensgrej och jag som har datorabstinens stannade kvar för att kunna surfa lite :) Har spenderat helgen i Ljusdal, men ikväll bär det av till Kårböle igen. Ska vara chaufför åt bror imorrn, så då måste jag vara hemma!

Jag börjar få lite panic över vad jag ska göra nu framöver. Jag vet ju att jag kommer jobba hela sommaren i Ljusdal, så det är ju bra. Dock vet jag inte vad som händer sen. MÅSTE ha ett jobb, helst inte här då med tanke på hur jäkla less jag är på Ljusdal. Vill till Stockholm, trott' eller ej. Har suttit och kollat på platsannonser, men man ska ju helst ha erfarenhet eller utbildning eller vara minst 22-23-24 år gammal. Hmm.. Jag har ju inte så jäkla mycket sånt att komma med. Men man kan ju alltid prova att söka ändå, för vem kan motstå moi? ;) Haha. Min plan är just nu att försöka hitta ett jobb, spara ihop pengar och sedan söka "Working Holiday Visa" till Australien. Då får man vara där i ett år och även jobba, perfa! Det är verkligen något jag vill göra, är så grymt sugen! Och ofcourse, åka tillbaks till Thailand en sväng. Min dröm är att resa runt i Asien/Australien-Nya Zeeland. Thailand, Indonesien, Malaysia, Laos, Australien, Nya Zeeland. Fan va underbart! Och nu när Bodil är back in Thailand måste jag ju nästan åka dit och hälsa på :) Fan att man inte har en massa pengar, det hade verkligen underlättat en del..

En annan dröm är att tågluffa i Europa, det ska jag lätt göra någon sommar. Resa är livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0