kuuul, rooliigt

Funderar på om jag verkligen ska åka till Ljusdal idag eller om jag ska dra ner imorrn istället.. Hmm. Det lutar åt att jag stannar kvar en natt till in das Kårböle. Jäkligt intressant infomation va? :) Hur som helst så är det otroligt härligt väder idag, men inte har jag varit ut nåt.. Har fastnat med den andra boken i Stieg Larssons serie, "Flickan som lekte med elden". Men, jag ska nog försöka ta mig ut en sväng nu i alla fall!

Ringde på Delins idag och hörde om de behöver nå folk i sommar, och det verkar som att jag får jobba där! KANON! Känns riktigt skönt, då känns det helt plötsligt som att jag inte har lika stor panik över att hitta ett jobb nu fram till sommarn. Ska lägga krutet på att hitta ett jobb till hösten i stället tror jag! Har pengar så det räcker ett tag till, så det fixar sig nog.

Förresten, idag är det första april. Jag brukar alltid glömma bort det och gå på en del skämt, men idag har jag inte träffat nå folk (bortsett från papi och bror) så jag tror att jag hittills klarat mig undan. Men, dagen är inte slut än :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0