dötid

En riktigt grå dag idag, vädret alltså. Funderar på en promenad runt byn, men det känns inte alltför lockande. Dock ser det ganska vindstilla ut i alla fall, så det är ju bra. Dagen idag blir nog väldigt lugn, har inte så mycket att göra. Ska laga mat och skjutsa Krille till Ljusdal, det är väl det enda.

Sitter och funderar på om jag ska ta och åka ner till Täby en sväng, inte precis nu men om någon vecka. Lisa har praktik och slutar tidigt på fredagar så då skulle jag kunna åka ner en torsdag och vara där över helgen. Låter som en bra idé, skulle vara skönt att komma iväg en sväng och se något annat, och träffa min älskade Lisa såklart :)


en ack så gammal bild på oss två, kan den vara från 02/03 nånting kanske?

Nu ska jag nog försöka ta mig ut en sväng ändå. Ha en bra dag folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0