blaha

I'm back in Kårböle. Pappa och Krille var nere i Ljusdal så jag åkte med dom hem, eller, jag körde. Jag älskar känslan av att gasa på när man har bra musik i högtalarna, vägen är bar och solen skiner. Hade jag varit själv hade jag kunnat pumpa på lite mer music och frihetskänslan hade varit total :) Haha, jag bara älskar att köra bil! Synd att man inte har någon egen bara.. Men jag prioriterar lite annorlunda nu, så bil får vänta.

Klockan är nästan 01 och jag borde egentligen gå och lägga mig. Eller, varför de? Har ju inte direkt någon tid att passa imorrn. Livet som arbetslös är inte så jäkla spännande faktiskt, det är bara riktigt tråkigt och man blir väldigt rastlös. Men nu är det inte så långt kvar till sommaren, då jag förhoppningsvis får många timmar på Delins. Har inte sett något schema än, skulle tro att det inte är klart än. Vi får se hur det blir! Jag skulle kunna jobba hela sommaren, förutom på midsommarafton och midsommardagen då förstås, med tanke på att jag fyller 20 den 19 juni (midsommarafton). Det är det enda jag känner att jag vill "vara med på", resten var detsamma.

Nu ska jag nog slänga mig i säng ändå, tillsammans med min senaste lover Ett Fruset Liv. Maler fortfarande böcker och håller just nu på med Karin Wahlbergs böcker om kommissarie Claesson, är inne på book no. 3. Helt ok böcker, inte lika bra som Stieg Larssons eller Mankells dock, men de funkar :)

Godnatt folket!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Prova Karin Fossum också, förslagsvis "Älskade Poona".

2009-04-23 @ 19:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0