värdelösa söndag

Blev hemma i Kårböle hela helgen. Igår lekte jag med Rickard, Anders, Thomas och Joel. Vi hängde hemma hos mig; drack, spelade tv-spel och hade det mysigt :) Så hade jag en flaska champagne (eller snarare mousserande vin..) som jag tänkte att dom kunde få dricka upp eftersom det är inget som faller mig i smaken. Hur som helst skulle jag öppna den lite försiktigt, men så flög korken iväg med en smäll utan att jag ens hade försökt öppna den och så sprutade det såklart champagne över hela mig, soffan, Anders och bordet. Det var en jäkla tur att den missade alla fönster annars hade jag aldrig fått komma hem igen :p

Idag sov jag länge och sen har jag varit ute och gått runt byn med mami. Åker ner till Ljusdal med bussen halv fem och sen blir det en lugn kväll, tänkte höra med folket om det är nån som vill kika på film. Å imorrn ska jag på utbildning i Järvsö, spännande :)

Kommentarer
Postat av: Tovan

Oj, inte kul när det sprutar när man inte var berädd på det. vad kul för dig med jobbet! Jag sökte också men tror att jag gjorde det försent, hade inte sett det innan. Så det går sådär för mig faktiskt, mäste snart hitta nåt innan jag blir tokig.. ;)

2008-09-15 @ 16:14:10
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: ISABELLphe

ja fan vad roligt vi hade i går! skittrevligt. det måste vi göra om :D



ja den där gubben var för mycket alltså... eller snarare alla jävla killar var för mycket! snacka om att lida av hybris att tro att dom kan ragga på oss ;D haha.

2008-09-28 @ 22:06:52
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0