fuckin' tired

Vafan, jag hade ju redan sett desperate-avsnittet. Jag har sett ända till säsongsavslutnings-avsnittet o så trodde jag att det va nyare avsnitt som kom nu, men nej det var det inte. Jaja, det är ju skitbra och man kan ju titta på samma avsnitt flera gånger så det gjorde inget :) o imorrn är det Grey's! Fast jag har nog sett de avsnittet också, men vafan :p

Jag va i alla fall och bokade tid för klippning och färgning idag, ska bli spännande. Vet inte hur jag vill göra med färg o sånt än, men frisören får väl hitta på nåt som blir bra :) Har inte färgat håret på nästan två år (helt sjukt), så nu känner jag att det är dags för förändring! Förr färgade jag alltid håret men sen fick jag nån knäpp och slutade. Visst att det är skönt att ha sin naturliga hårfärg så man slipper utväxt o sånt skit, men nu får det vara nog :)

Nä nu ska jag nog fan ta o lägga mig, måste ju upp tidigt imorrn. Tidiga mornar är det bästa jag vet! ...eller nåt.

Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0