two down, three to go.

Så. Nu har jag jobb till i alla fall mitten på december. Känns tryggt o bra, fast samtidigt vet jag inte om jag kommer palla när jag inte riktigt trivs.. Men det är ju pengar så :)

Ikväll kommer Martina hit o kikar på Desperate, träffar hon aldrig aldrig nuförtiden så det bli mys! Måste städa upp lite och diska först, ser ut som kattskit här hemma. Men jag orkar aldrig ta tag i det, speciellt inte när det ändå aldrig är nån som är hit, haha ;p Måste fixa matlåda också, käkade soppa till middag ikväll o det är inget jag vill ha med mig imorrn.

Jag är så jäkla trött hela tiden, är som i dvala hela dagarna. Så tänker man att man ska sova ut på helgen men då blir det så mycket annat så då sover man mindre än på veckorna. Fast på helgen kan man i alla fall slappna av lite..

Åh.. Ge mig helg nu, tack!



Kommentarer
Postat av: ISABELLphe

ja det gör den :D tror jag! jag har inte vågat anstränga knäet och se efter om den pallar eller inte. haha! det är för riskabelt. men i lördags kluckade den ur men satte tillbaka sig lika snabbt, så hoppas det var en engångsförteélse. vad gör du i kväll då? :)

2008-09-30 @ 18:53:04
URL: http://isabellphe.blogg.se/
Postat av: ISABELLphe

förresten jag ser att du såklart ska se desperate ;) en självklarhet här i livet på tisdagskvällarna!

2008-09-30 @ 18:54:43
URL: http://isabellphe.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej kristin! jag längtar också som en tok efter helg nu. ska bli fantastiskt skönt. men imorgon är det onsdag dvs lilllördag. sedan är det bara torsdag kvar innan fredag :)



vart har du fått jobb förresten? kram!

2008-09-30 @ 20:52:55
Postat av: Elin

ja bäst du städar tills jag kommer hem ;)

2008-09-30 @ 21:09:56
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0