time will tell

Kom nyss hem från Molarins och på väg hem kom jag att tänka på något som jag och Lisa har pratat om några gånger. I städer när man går hem om natten är man rädd för våldtäktsmän och här i skogen går man och oroar sig för björnar och andra farliga djur. Ganska komiskt ändå :p Jag skulle aldrig komma på tanken att det skulle ligga nån karl bakom träden när jag går hem. Jag brukar heller inte tänka på att det finns björnar här i krokarna, men det är ju faktiskt så det är. Här uppe ser folk björnar hela tiden och ofta nära bebyggelsen, så det är ju inte helt omöjligt att man skulle stöta på en. Nog för att dom kanske ligger och sover om natten, men i alla fall :p Jaja, nog om detta.

Har haft en riktig deg-kväll hos pöjkan på Clevegränd. Kan vara skönt de å ibland! Imorrn väntar middag hos Fredrikssons för att fira Elins födelsedag, ska bli kul! O jag har hört att det ska bli riktigt god mat, det ser jag fram emot :)

Nu tänker jag lägga mig i sängen med laptopen och kika på ett färskt Prison Break avsnitt. mys :) Så, hej så länge folket!




Jag tror att jag gjorde bort mig ikväll, men vafan ibland måste man chansa lite. haha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

bli medlem på gratis makeup och få gratis smink :D



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=73

2008-09-06 @ 16:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0