they're inside and you're not

Var på Färila skola och vikarierade idag. Det gick rätt bra, vissa var lite "stökiga" men det är ju som det ska vara på högstadiet :p Så då har man "provat på" läraryrket också, kanon. Så var jag till Marie också och hälsade på en sväng, fan vilken fin lägenhet hon och Jonas har! Såg ut som i en inredningskatalog, så jäkla snyggt! Blev riktigt avundsjuk :)

O jag börjar bli förkyld.. Drygt som fan, skulle ju vara väldigt lägligt om jag blir sjuk tills jag ska börja på introduktionen nästa vecka. Nä. Hej, kul att träffas är det lugnt om jag sjukskriver mig? åh.. Har ju gått runt och inte gjort ett piss i veckor nu, hade väl kunnat åkt på en förkylning då i stället. 

Ikväll ska jag typ dega ihjäl mig, är en massa bra på tv:n så skulle jag ha varit och köpt glass eller nåt så det blir lite extra mysigt :) japp, det ska jag göra!



Mini-Kristin, mini-Erik och mini-Elin back in the days. Älskar det här kortet :)

Kommentarer
Postat av: Elin

ja, is the shit! :)

2008-09-10 @ 02:14:08
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0