road of fascination

Är hemma in das Kårböle, o fan va skönt det är med ett internet som fungerar!

Drog nyss igång en tvättmaskin o såg att vi hade oparfymerat sköljmedel, wtf?! Om man nu ska ha sköljmedel köper man väl nåt som luktar gott, eller? Haha.

Igår hittade jag ett gammalt block från när jag var en sisådär 13-14 år. Det var typ som en dagbok där jag hade skrivit om allt som hände i mitt liv kring den tiden. Det var riktigt kul att sitta o läsa, en hel del minnen kom tillbaks. Men tänk om jag skulle skriva som jag skrev i det blocket, här på bloggen. Egentligen har jag en massa som jag skulle vilja skriva om, men som kanske är lite för personliga. Får nog ta och köpa ett nytt block i stället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0