we never gonna survive, unless we get a little crazy

Åkte ner till Ljusdal i morse, dumpade Elin och drog sen vidare till Järvsö. Intervjun gick bra, verkar lovande :) Åkte sen tillbaks till Ljusdal och donade på lite, fixade Elins present som hon sen fick (tror den gick hem) och följde med när hon skulle köpa skor. Sen for vi till Färila och plockade upp lite småfolk (Krille, Jenny och Maya) och sen åkte vi hem. Sen fick jag världens beslutsångest om jag skulle åka tillbaks ner till Ljusdal eller inte, till slut stannade jag hemma ändå. Nu ångrar jag mig lite, hade varit jävligt kul att gå ut på krogen men det är ju bra att spara pengar också.. Så denna kväll tänker jag tillbringa tillsammans med pöjkan och lite bärs, eller en film. Eller kanske både och :) yeah, sicket röj.

Nu sitter jag och kikar på en ny mobil, min blev ju stulen i somras och har lånat en av Markus sen dess men tror att han vill ha tillbaks den snart :p Funderar på en Sony Ericsson W660i (se bild), verkar bra och prisvärd. Har inga större krav på mobil, vill bara att det ska vara en walkman eftersom min mp3 så lägligt gått sönder.




Finns även i vitt, men det blir nog en svart eller en röd. Vilken var snyggast? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0