throw ourselves against the wall

Fick ett samtal idag som gjorde mig rätt glad, det handlade om ett eventuellt jobb (ett annat den här gången). Ska i alla fall på intervju på fredag :) Får se hur det går!

Mitt internet kukar ur lite då och då, därför har det inte blivit nån uppdatering dom senaste dagarna. Nu fungerar det helt plötsligt så då läre man ju passa på! Har i alla fall haft en bra helg, jobbade på lördan och sen blev det utgång. Blev stadt för första gången sen studenten! Var helt ok men har kommit på att jag gillar järnvägs bättre :)

Ikväll degar jag hemma i lägenheten, har försökt sätta upp mitt "rfsu-tyg" på väggen. Tror dock att man behöver vara minst två stycken för att det ska bli bra. Elin var här i fredags och städade och donade på, flyttade nån hylla och sådär. Så nu har jag en vägg som är helt tom och ensam, det är där tyget kommer in i bilden. Måste ju fylla ut lite :)

Fan vilket svammel det blev i det här inlägget. jaja, jag bjuder på en bild så det blir lite roligare.



Urkult '07, good times :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0