taxi

Det blev en lugn fredagkväll denna vecka. Var till Laforsen med Rickard och Thomas en sväng och sen drog jag med mig pöjkan ner till Ljusdal för att sen dra till Färila för att hämta broder på Kåken. Så var jag ju tvungen att gå in för att träffa Esbjörn, alltid lika kul :) Träffade även lite annat folk ute på byn, roligt det också :)

Nu sitter jag bara här hemma och gör inte ett smack. Funderar på att dra till Ljusdal imorrn, men vet inte hur jag ska komma ner. Tror knappast att jag får ta bilen och bussen känns inte som ett alternativ (den går alldeles för tidigt..). Så vi får se hur det blir. Tänkte ju vara lugn i helgen men det känns ändå rätt lockande med fest imorrn! Jaja, det märks hur jag gör.

Nä, nu skulle man kanske gå och lägga sig. Det är ju en dag i morgon också :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0