schizophrenic psycho

Har lekt med Elin och Keijzer idag, varit på Finess och fikat o kikat runt lite på Ljusdal. Sen åkte mannen hem och jag och Elin fortsatte hänga hemma hos mig. Imorrn bär det av till Kårböle en sväng för att hämta bilen, men stannar nog kvar över natten i alla fall. Ska låna bilen över fredan med anledning av intervjun som jag ska på :) Åker alltså tillbaks till Kårböle igen på fredag eftermiddag/kväll.

Vad händer i helgen då? Jag är rätt sugen på utgång på fredag men har inget bestämt. På lördag ska jag i alla fall till Elin på lite kalas för hon fyller år nästa vecka :) Har hittat en liten grej här hemma som hon ska få, inget speciellt men jag tror att hon blir glad :)

Nästa helg drar antagligen jag och min vapendragare Ante ner till Täby/Stockholm på en liten visit. Ska hälsa på Lisa såklart och även Martin som jag nog inte har träffat på två år (!). Ska bli skitkul!

Nu ska jag diska och sen blir det sängen! Godnatt folket!


Varför får man aldrig det man vill ha, men alltid det man inte vill ha..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0