Mamma Mia!

Var som sagt på bio ikväll och såg Mamma Mia! helt sjukt va mycket folk det var där, fullpackat. Vi kom dit halv sju och då var det kö längs hela huset och lite till. Vi hade tur som fick plats, det var många som fick vända i dörren (bl.a. Elin och Frida som kom lite senare). Hur som helst så var filmen bra och härlig, sen så är ju ABBA-låtarna jäkligt bra också :)

Efter bion gick jag hem och sen har jag bara degat i soffan. Känner mig så orkeslös så jag pallar inte göra så mycket.. Jäkla förkylning!

Imorrn tänker jag gå och kika på mobiltelefoner en sista gång och hittar jag ingen annan ska jag köpa den jag har funderat på nu ett tag (Sony Ericsson w660i). Sen funderar jag faktiskt på om jag ska åka hem till familjen imorrn, vore rätt skönt. Ska nog ändå bara ta det lugnt i helgen och kurera mig så då kan jag lika gärna vara i Kårböle. Det var ju meningen att jag och Ante skulle åka ner till Lisa i helgen men sen lyckades alla tre bli förkylda så då skjuter vi på det till nästa helg i stället. 



Mina hjärtan Lisa och Ante på min student, juni '08

Kommentarer
Postat av: Tovan

Visst var filmjen jättebra, såg den i bollnäs för ett tag sedan. Kul att vara lärare förresten. Jo, fick du jobbet på Q survey? :)

2008-09-11 @ 17:28:33
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0