it's been a while

Va visst jävligt längesen jag skrev här, men har haft lite tjall med datorn. Känns som att det har hänt mycket sen sist jag skrev, men jag vet inte om jag pallar berätta om allt:p Hur som helst så har jag fått jobb i Järvsö, känns bra! Det är väl inte världens roligaste jobb men man får ju pengar så..! Så nu lever jag värsta Svensson-livet; åker till jobbet 7.30, jobbar 8-17, kommer hem vid halv sex, lagar mat, äter och gör matlåda, diskar, tvättar (inte varje dag :p), ligger framför tv:n, går och lägger mig och sen börjar allt om igen. Tänk att det är så här livet kommer se ut forever. Röj. Därför försöker jag göra det bästa av helgerna; träffar folk, festar och har det kalas. Yes.

Ska i alla fall försöka bättra mig på update-fronten! Nu blir det matlagning; blodpudding, bacon och keso. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0