sluta ta min tvättid!

Hade bokat tvättid ikväll mellan 17-22, så när jag kommer ut i tvättstugan vid halv sex är de nån som håller på å tvättar. vafan! Menmen, de ordnade sig till slut. Så nu håller jag på och tvättar, ska strax diska och sen måste jag typ dammsuga eller nåt. Är så in i helvete äckligt här just nu :/ Så kommer päronen hit imorrn en sväng så då är det bäst att det är lite fräscht i alla fall :)

Idag hade vi tävling på jobbet och den fortsätter imorrn också. Vi kunde "vinna" lotter av olika slag beroende på hur mycket vi ringde, ganska kul faktiskt :) o imorrn skulle dom ha ett prisbord, så den som hade ringt mest på dom här två dagarna fick ta pris först och sen fick den som hade ringt näst bäst ta osv. Men vi tävlar ju alla mot alla, inklusive dom som har jobbat där i flera år ...så dom är ju ganska överlägsna :p

o imorrn är det fredag = helg :D           ...äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0