sjukling

Blev hemma idag ändå.. Hade feber igår och även idag, så då är det lika bra. Vaknade upp i morse i en sjö av svett typ, inte så nice.. Men nu är man duschad och fräsch igen :) o jag hör ingenting idag. Det blir alltid så när jag blir förkyld, det liksom sätter sig på hörseln :p

Sitter och väntar på att Carro ska komma, hon ska göra mig sällskap idag :) Hon ska följa med mig på prix o handla, måste verkligen fylla upp lite här hemma. Det ekar i mitt kylskåp, det enda jag har är sånt där basic stuff plus två flaskor med jääättegammal glögg, haha.. Göttans!

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Vi har samma öde, sjuklingar och tomt i kylskåpet, illa, vi måste ju bunkra upp nu för vintern kristin!

2008-10-14 @ 10:51:48
URL: http://diamondhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0