segast

Har inte skrivit nåt på hela helgen ser jag! Har i alla fall haft en bra helg, as usual ;p Ante kom hit i torsdags och var sen hos mig hela helgen. På fredan drack vi lite öl och hängde me lite folk, det var dock väldigt lugnt! På lördan däremot blev det kalas, va till Annefrid på förfest och sedan blev det stadt. Mycket folk och bra med ös, kanon helt enkelt :) Igår lekte jag med Joel hela dan, vi köpte pizza och gick och la oss i en park och käkade. Så underbart :) Solen sken och värmde riktigt skönt, så låg vi där och tittade upp i himlen och lyssnade på nice musik. Härligt! Det blev deg hela dan och hela kvällen och det var så värt!

Idag har jag jobbat 08.00-19.30, så det var en riktigt lång dag. Men det är ju bara bra att jobba övertid så :) Har dock börjat känna mig dålig, är yr i huvet, fryser och har ont i halsen. Känns som att det är nå skit på g. Fan, palla sjukskriva sig.. Men, mår jag så här imorrn är det ingen idé att gå på jobbet.

Nu ska jag göra thé och försöka bota min hals. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Annefrid

Gud va mysigt! :D Vill oxå äta pizza i en park! (=

2008-10-14 @ 09:40:13
URL: http://www.annefrid.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0