så var det söndag igen..

Dex är över och rätt skönt är väl det! Har haft en bra helg men underbara människor, fet mat o alkohol. Blev även en del tok och lite ångest men det hör väl till.. Huvudsaken är dock att jag själv vet vad som hänt/inte hänt och får helt enkelt skita i om folk säger något annat.

Fredag. Fick sluta tidigare från jobbet och kom hem kring halv fyra. Hängde med Ante och Lisa, gick o käkade och började ladda upp. Sen drog Ante och Carro kom hit, vi brudar drog senare vidare till Annefrid där det var fest. Det blev utgång på stadt, vilket inte var sådär skitkul men helt ok ändå. Drog på efterfest och däckade sen tidigt på lördagsmorgonen nångång.

Lördag. Jag och Lisa drog på Finess och käkade frukost/lunch. Gick sen hem och la oss i sängen till framåt halv fem då det var dags att börja ladda om. Tänkte absolut inte ha någon fest här hemma men det slutade med att folk kom hit och det blev lite partaj ändå. Jag och Martina drog iväg på krogen och lämnade folket kvar hos mig, det blev stadt igen. Knök med folk och ganska sulligt. Tappade bort allt och alla och drog sen hem till Joel på efterfest. Där somnade jag på soffan och blev väckt kring halv fem, drog då vidare på efterfest nr. 2 och kom hem till mig halv åtta i morse.

Idag är jag grymt trött och sliten, sov nog max två timmar i morse eftersom Ante kom inbrakandes kring 10. Dagen har tillbringats framför tv:n tillsammans med Ante, Joel, Jimmy och Lisa. Gick iväg och klämde en pizza och drog sen hem till mig igen för ännu mer deg. Kan vara ganska slitsamt med dex-helger o det är väl en jäkla tur att det bara är en gång om år. Nu blir det lite mer tv och sen blir det nog en tidig kväll, känns som ett måste om man ska lyckas ta sig upp till jobbet imorrn.

godnatt folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0