palla

Sitter här hemma och är alldeles tårögd för jag är så in i helvete trött. Blir nog sängen snart som det känns! Har jobbat idag 08-18 och nu är det bara fyra dagar kvar sen är det helg igen :) Är fortfarande förkyld, inte bra. Vill ju inte bli sjukare nu, speciellt inte till helgen..

Hade i alla fall en helt underbar helg hemma i Kårböle. Gjorde i stort sett ingenting, degade mest och var ute i det fina vädret. Skönt som bara den :) Hade kanske varit hemma ett dygn på sex-sju veckor så det kändes bra att komma hem en sväng!

Har ju lovat en bild på min nya fripp, men min dator är så fuckad (fullproppad med virus, ska formatera om men har inte orkat än..), så jag pallar inte. Men nångång så :)

På torsdag kommer älsk-Lisa och i helgen är det dex, kanon!

Godnatt folket!


Kommentarer
Postat av: Annefrid

jamen va händer i helgen dååå? vart ere feeest??

2008-10-21 @ 08:45:37
URL: http://www.annefrid.devote.se/
Postat av: Jyothi

Lilla du, jag vill se nya frippen ;)

2008-10-22 @ 19:27:07
URL: http://diamondhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0