ordkräkas no. 2

Känner att jag har ett rätt tråkigt liv just nu. Jag jobbar och sover, gör inget annat. Träffar inge folk utan sitter ensam hemma i lägenheten o degar. Tv:n är min bästa vän, typ. Det är nu när det är höst och det börjar bli mörkt som man längtar efter någon att mysa med. Men samtidigt vill jag inte ha det heller, bara just nu i detta ögonblick. Jag vet att jag inte har ett dugg att klaga på men ja, just nu tycker jag synd om mig själv. Men som mamma alltid säger; "man måste ha tråkigt annars skulle man aldrig ha roligt". Så sant.

Men nu är det bara två dagar kvar och sen är det helg igen, då är allt kalas och livet leker. Varför kan det inte vara helg varje dag? Fredag, lördag om vartannat. Det hade varit nåt de.  

äsch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0