ordbajs

HELG! :D som jag har väntat, oh ja! Men, det blir vääldigt lugnt ikväll. Ska till tandläkarn' imorrn klockan tio, o vill ju inte ligga där o stinka fylla direkt ;p Imorrn däremot, då blir det röj!

Hade sett fram emot att gå ut och käka med familjen men så blev jag så sjukt irriterad.. Jag vet inte, kan bli så ibland. äsch.. o nu sitter jag här, ensam och eländig o lyssnar på min bästa jagärsåjävlairriterad-musik , static-x. Men snart kommer Stefan och räddar mig :) brabra.

Stadt imorrn då? :)

Kommentarer
Postat av: modern

Märkte att du var lite grinig - men vi sa sen att du nog var sleten efter en arbetsvecka borta i Jarse ´- eller var det vi som var knäppa....??? Have a nice helg!

2008-10-03 @ 20:00:24
Postat av: Kristin

Det va väl lite både och.. men va nog mest irriterad på er..

2008-10-04 @ 00:17:33
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0