nyklippt!

Va och klippte + färga håret ikväll! Så nu är jag mörk igen, känns kanon! Håret blev ganska kort, hon tog nog femton centimeter.. Men int gör de nå! Vart faktiskt bra o jag är nöjd :) Tänkte att jag skulle lägga upp en bild, men pallar inte nu för jag är trött och ska gå och lägga mig. Men imorrn kan jag ju lägga upp en :)

IMORRN ÄR DET FREDAG! :D

Fan va skönt det ska bli med helg, oh yes! Papi och bror ska hämta mig på jobbet så ska jag åka med dom hem till Kårböle. Blir där hela helgen och det ska bli riktigt nice :) Tänkte dra förbi skokompaniet först en sväng och eventuellt köpa ett par skor som jag har hittat, hoppas dom passar och att jag trivs (dom skulle ta hem min storlek).

Å jag är så glad av nån jäkla anledning. Hela kroppen är fylld av glädje och jag vet inte varför, men int fan ska man klaga :) Nåt på gång som jag inte vet vad det är än kanske..? Det kanske väntar nå underbart bakom hörnet, kanske redan i helgen? Ja vem vet :p

Gaah! Nu ska jag sova.. Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0