ny vecka

Så var det måndag igen, guud va kul det känns.. Gick bra på jobbet idag, gjorde rätt många samtal så det är bra. Men fan va tungt det var att kliva upp i morse, ojoj.. Låg och snooza i typ en timme och ville verkligen inte kliva upp, det var så varmt och skönt under täcket :) Men, nu är det bara fyra dagar kvar sen är det helg igen, hehe :)

Nu sitter jag här och väntar på att Carro ska komma så ska vi ut och ta en prommis runt kyrksjön. Ska bli så skönt att komma ut i friska luften, samtidigt som man kan snacka skit och typ spy galla över folk. Yes.

Sen måste jag hem och koka pärer, läre göra matlåda tills imorrn. Käkade soppa o varma mackor till middag idag, o det kan jag ju inte ha med mig till jobbet. Skulle ju ha gjort nån slags matlåda på en gång men jag pallade inte då för jag va så hungrig. Det känns inte så lockande att ställa sig och laga mat igen sen, men har ju inget val. Så har jag ett berg med disk att ta tag i också. Röj, oh yes.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha. Låter som en glad Kristin :)

2008-10-06 @ 21:36:51
Postat av: josefine

grattis till jobbet! vart jobbar du? och är allt bra annars? kram

2008-10-07 @ 22:03:00
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0