martes

Idag har jag varit och handlat en massa mat, kändes bra men samtidigt jobbigt att det ska kosta så in i helvete.. Men man måste ju ha mat så :) Har även lekt med Carro, vi har suttit och snackat en massa och tagit de lugnt, skönt! Ikväll ska jag bara dega; ligga framför tv:n och dricka thé. Men först måste jag diska och laga matlåda.. Kul. Jag har kommit på att jag kör på ca. fem olika rätter, jämt. Tänk, samma jäkla mat varje vecka! Men jag har varken ork eller fantasi att komma på nåt annat plus att det blir dyrt (och gammalt = måste slängas) om jag ska köpa en massa olika ingredienser. Sen är det ju så att det är skittråkigt att hålla på att hitta på mat och laga nå gott när man är själv. Helt värdelöst faktiskt..

Nu ska jag ställa mig och laga lite käk tills imorrn + ta tag i disken. Röj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0