hahaha, jag dör..!

Som jag skrev innan så var det nån som hade tagit min tvättid. När jag gick ut för att ta hand om maskinen som jag hade kört igång först var tvättids-tjuven där, o hon håller på och hänger min tvätt.

Tjuv - Nu är det jag som har tvättid, du får tvätta nån annan kväll.
Kristin - Nej, det är jag som har tvättid och du står och hänger min tvätt.
Tjuv - Nej, det här är min tvätt, mina kläder och min tvättid.
Kristin - Men nej, det där är mina kläder som du står och hänger. DET ÄR JAG SOM HAR TVÄTTID NU!

~ tyst i några sekunder ~

Tjuv - oj då, ja jag tyckte att jag inte kände igen kläderna.                  (MEN GRATTIS..!)
Kristin - Ja, för det är mina kläder..
Tjuv - ojoj, förlåt! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt!  (står fortfarande och hänger min tvätt)

HAHA. Så kan det gå när man inte har alla hästar i hagen. Snacka om yr!  Hur som helst så vägrade hon låta mig hänga upp min tvätt, för hon skämdes så mycket. Sen bad hon om ursäkt sjuttioelva gånger och gick därifrån. Men jag fattar inte, hur kunde hon tro att det var hennes kläder..? Hon va typ 70 bast och jag har väl inte direkt 70-taggar-kläder? (får man ju hoppas i alla fall). Ja, det var rätt skumt.

Kommentarer
Postat av: Annefrid

hahahahaha! Ohh shit! jag hade dött! hahahahah

2008-10-03 @ 16:54:18
URL: http://www.annefrid.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0