fre-sön

Fredagen blev lugn, hade film/chips/dip-kväll med Stefan. Kan va skönt med sådana kvällar ibland! Igår däremot blev det lite mer åt andra hållet om man säger så.. Jag, Martina o Annefrid förfestade hemma hos mig och drog sen ner på stadt, där det var världens kö. Men, tack vare en viss Hank The Tank kunde vi gå förbi hela kön och bara trava rätt in, betalade inte ens. KANON! O eftersom jag inte gjorde av med nå pengar på inträde tyckte jag att jag kunde slösa desto mer i baren. Inte så bra idé kanske men just då var det kul i alla fall :) Hade en skitbra kväll med underbara människor!

Idag har jag varit sådär roligt bakfull, har dock inte varit så illa att jag behövt spytt (det tackar vi för!) men har haft rejäl huvuddunk och varit sjukt trött. Låg hemma i soffan till ungefär fyra då jag mötte upp Elin o gick och klämde en pizza. Resten av kvällen har tillbringats framför tv:n med Elin och en stor kanna lättdryck. Det är viktigt att återställa vätskebalansen, oh yes.

Imorrn är det måndag igen och en ny arbetsvecka börjar. Yeah, kunde inte vara mer taggad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0