abrakadabra

Jag o Ante hade bestämt oss för en nykter och lugn helg, men så kom vi på att vi måste festa på lördag. Så nu blir det så :) Men, ska dock vara lugna och fina på fredag, yes.

Som jag skrivit förut, tänk om det kunde vara helg hela tiden. Att vara ledig är fan det bästa som finns :) Men, det är ju jäkligt bra att jobba också! O nu är det bara cirka två och en halv vecka (eller typ tre kanske till och med) tills det är löning igen, haha! Jag har en känsla av att jag kommer få en rätt fet lön då, kanon! Dock är det precis lagomt till dex, mindre bra. Kan vara svårt att hålla i pengarna under den helgen, haha.

Eftersom jag antagligen kommer bli arbetslös i mitten på december tänkte jag försöka ta mig ut på nån slags långresa framåt januari-februari kanske. Resa runt o ta lite ströjobb typ, nån som är på? Vore ju grymt som bara den! Tänkte börja kika lite nu snart på eventuella resmål.

Ja nu vart det en massa svammel igen.. äsch.

Nu blir det snart sängen för mig. Så, godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: josefine

okeeej. vad gör man där? :) trivs du? här i stockholm är det bara bra. idag skiner höstsolen! beger mej hemåt snart dock, och packar inför australienresan. som jag längtar!

2008-10-08 @ 10:01:26
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: Elin

håll käften, kristin. haha.

2008-10-08 @ 19:26:26
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0