yesterday

Det blev fest igår ändå! Jag, Ante och Joel började kvällen med att gå på "sportkafé" (läre ju heta nåt annat nu..?) för lite käk. Jättegod mat och mysigt ställe, kan verkligen rekomenderas till er som inte varit dit sen dom gjorde om. Efter det drog vi till Mattis lägga och hängde ett tag. Så kom vi på att vi skulle gå på Järnvägs, så vi gick hem till mig först och tog nån grogg och sen drog vi ner på krogen. Där var det väl inte världens drag, men det var helt ok och jag träffade många bra människor :) Det blev en tidig kväll, vi gick direkt hem efter krogen och sket i efterfesten! Starkt jobbat :)

Nu sitter jag här och känner mig lite halv-sliten.. Känns sådär att måsta gå till tandläkarn om mindre än en timme. Jag måste nog borsta tänderna x antal gånger för att få bort den här trevliga bakisfylleandedräkten :p Äsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0