perfect insanity

Idag är det lite bättre väder än igår, fast det snöar inte (inte här i alla fall..) och jag vill ju ha massor med snö! Nu sitter jag här på jobbet och längtar tills på fredag, ska bli så jäkla skönt att vara ledig! Sen är det ju inte fel att få dra iväg för lite (mycket..) julshopping också :) I och för sig kan jag tycka att det är väldigt jobbigt att handla, speciellt om det är mycket folk.

Om fem minuter är det kaffe och smörgås som gäller. Det tackar vi för :)



Disturbed <3


Kommentarer
Postat av: Annefrid

ja jag måste bara komma igång. läre tag tag i livet fan. jag funderar på att börja på pace men ja har försökt förr å har t.o.m köpt kort men jag lämnade tillbaka det för ja behöver lixom nån som puschar mig, iaf i början eftersom ja inte tycker om å träna. jag tycker ju inte d e kul för 5 öre men det är ju nödvändigt

2008-11-25 @ 12:44:28
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0