ingen kommer bry sig, ingen vill höra!

.. du får va tyst! Två blåbär <3

Var ju till tandläkaren igår och lagade ett litet hål, det gick snabbt men ilade så in i helvete. Det var sista gången jag gick dit gratis, så nästa gång man är dit kommer det inte bara göra ont i käften, det kommer göra ont i plånboken också! Man ska vara glad att man har bra tänder så man inte behöver lägga ner en förmögenhet på tandläkarbesök!

Efter tandläkaren gick jag hem och la mig igen och låg i framstupa soffläge (eller rättare sagt så låg jag på golvet) resten av dagen. Kollade på film och bara degade. Skönt men inte speciellt produktivt, hade ju tänkt städa och uträtta lite ärenden men orkade helt enkelt inte. På kvällen kom Carro, vi hyrde film och svullade en massa gott. Mysigt och riktigt skönt! Kring två-tiden drog vi iväg på en liten raggarrunda och det slutade med att vi fick vara fyllechaffisar åt ett gäng :p Kom hem kring tre och gick sen och la mig. 

Idag har jag legat framför tv:n mest hela tiden. Har dock varit iväg på Statoil med filmerna vi hyrde igår och på prix för "veckans storhandling". Nu ska jag ta tag i det berg av disk som bildats under helgen. Har inga rena glas (har förövrigt knappt några glas alls med tanke på att jag slår sönder minst ett glas i veckan..) och även alla koppar och i stort sett alla bestick väntar på att bli rena. Jobbigt men måste göras! Har även en tvätt som ska tvättas och ett golv som ska dammsugas. Yey! Får se hur mycket jag gör ikväll, måste ju kolla på film med Rickard också :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0